Žáci v aprílovém počasí rozvíjeli svoji vnímavost a prozkoumávali jarní přírodu. Během výuky venku kreslili plánky a procvičovali orientaci s pomocí buzoly. Vyzkoušeli si badatelský cyklus včetně prezentace zjištěných výsledků. Tyto formy výuky nejen posilují vztah dětí k přírodě, ale také podporují jejich spolupráci, schopnost pozorování a řešení problémů. Takové zážitky otvírají nové obzory a inspirují k objevování světa kolem nás.
Hodnocení páťáků: Mě to bavilo celkem dost. Na 100% mě to bavilo víc než škola. Jediné co mi vadilo, tak ta zima…Na stanovištích se mi líbila příroda a zábava, určitě bych to zvopakoval…Líbilo se mi, že jsme se museli zamyslet nad tím, co jsme dělali. Je fajn, že jsme byli ve skupinkách a mohli jsme si pomáhat…Mě zahrada nebavila a polovinu věcí jsem už dávno věděla…Pomocí azimutu jsme hledali schované věci, ale nám to dali do trní, tak jsme se popíchali…Taky jsme si povídali o stromech…chtěl bych to eště…