V rámci environmentální výchovy využíváme školní zahradu k učení v blocích napříč předměty. Co se naučíme skrze zážitky venku se v mozku ukládá hlouběji a snadněji se vybavuje. Kontakt s přírodou zlepšuje pozornost a soustředění.
Děti z 1.B nejdříve rozvíjely koordinaci při balancování s klacíky, pak hledaly přírodniny mnoha barevných odstínů a z nich tvořily zahradní skřítky. Přirozené nadšení provázelo volnou hru dětí.
Žáci 7.C lovili a určovali kryptozoické bezobratlé živočichy. Zjistili, že žijí skrytě pod kameny nebo špalky, protože vyhledávají vlhko, chladno a tmu. A plní roli rozkladačů v potravních řetězcích.
3.C prožila ve školní přírodní učebně propojení češtiny, matematiky, tělocviku a pracovních činností. Holky a kluci hráli scénky, počítali, zasadili si pokojové rostliny. A nejvíce si užívali hru na schovávanou.